Om oss
- Hem
- Om oss
Team Sundins Assistans
Vi skapar individuella lösningar för din assistans som ger utrymme till flexibilitet, självständighet och utveckling. Du är själv delaktig utifrån din vilja och förmåga och kan bestämma vilka assistenter du trivs med och som ska arbeta hemma hos dig.
Vi har lång erfarenhet av personlig assistans, personal- och rekryteringsfrågor, schemaläggning, organisation och utbildningar. Vårt ledningssystem för kvalitet motsvarar kraven i Socialstyrelsens föreskrifter.
Du har full insyn över assistansersättningens olika delar och vi har en transparent redovisning av våra kostnader för assistansen.
Vi erbjuder kostnadsfri ekonomisk och juridisk rådgivning och stöd. Hos oss har du ett ombud om du behöver ansöka eller överklaga beslut hos Kommunen och Försäkringskassan.
Vi välkomnar nya kunder inom hela Sverige och eftersträvar att bibehålla en nära kundrelation, vara lätta att nå och ge svar på dina frågor som kund, företrädare och anställd.
Du är alltid välkommen till oss på kontoret för frågor eller fika och har möjlighet till 24 timmars jourtelefon.
Företagsinformation
Vi har som bolag funnit sedan 2012, men har bytt namn till Sundins Assistans efter ägaren Mikael Sundin som under 20 år arbetat som verksamhetschef, ekonomichef, jurist och utvecklare inom personlig assistans.
Vi som arbetar med administrationen finns idag i Umeå, Västerbotten. Till vår hjälp finns lokala samordnare/arbetsledare och personliga assistenter.
Nu hjälper vi de brukare som väntat på att bli våra kunder, att byta till vårt företag med det stöd och den kvalitet som vi utlovat.
Något du funderar över?
- Vi välkomnar nya kunder
- Fråga oss om allting!
- Boka ett personligt möte